Alunan zikir indah

Di Bawah SATU cahaya..



WHICH STARTED HERE!!~~LETS SEE!!~~

Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku kerana Allah S.W.T, Tuhan sekalian alam.
Just Play it!

Andaiku pergi

KeredhaanMu..|||
Damba KasihMu|||

Setiap detik nafasku, sentiasa bersamamu, wahai bidadaraku,
suami yang ku kasihi.Ku mencintaimu kerana kamu
melabuhkan cintamu pada-Nya.

Beza dulu, skrg dan akn datang. Selamanya harus diselam.

Umur razin dah setahun sebulan. Kawan2 dia ada yang tak cukup bulan lagi dah boleh berjalan. Tp, Ahmad Razin Itqan belum berjalan. Kedudukan dia asyik nak terbaring jerr.. Rajin sangat kot. Macam orang letih jer. Adakah tulang razin lemah? Atau ada apa2 yang tak kena pada razin.


Keadaan sekarang agak sibuk. Balik keje, terus bekerja.. Selagi namanya manusia, kita tidak akan sunyi dari bekerja. Klo mcmmni kena jd Supermak. Baru dapat wat keje dengan tangkas dan cepat. Ada juga rasa penat, tp sape lagi yang nak buat kerja2 kalu kita yang jd pelakon pentas dunia ni tak buat. Berbanding dgn keadaan anak dara dulu, skrg bila dh jd mak org jauh sekali perbezaannya. Perubahan secara drastik berlaku.(Bukan aku sorang, semua ibu2 mcmni. ) Klo xmcmmni , bukan real ibulah kot.


Bila dh jd ummi orang ni, xbolehlah mcm dulu2 lg. balik rmh duk lepak2. duk bc2 buku, duk ckp2 ngan org. Semua tu dh berlalu. Bila dh jd ummi ni, kita kenalah cergas. Ke situ ke sini. Terutamanya kalau anak demam. Terutamanya keperluan anak. Kita sbg ummi kenalah ambik perhatian psl2 nim. Contohnya susu anak akan habis, pampers akan habis, pampers yg dh dipakai sudah penuh, Kenalah "alert". Bertindak sebelum terjadi. Kalau tidak alamatnya lah......


Bukan kita sorang cenggitu. Tp, semua ibu begitu. So, kuatkan semangat, tekadkan azam. Semangat juang yang tinggi. KAU BOLEH! KAU BOLEH!

Nak kata apa2. Tulislah kat bawah tu yer

No comments: