Alunan zikir indah

Di Bawah SATU cahaya..



WHICH STARTED HERE!!~~LETS SEE!!~~

Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku kerana Allah S.W.T, Tuhan sekalian alam.
Just Play it!

Andaiku pergi

KeredhaanMu..|||
Damba KasihMu|||

Setiap detik nafasku, sentiasa bersamamu, wahai bidadaraku,
suami yang ku kasihi.Ku mencintaimu kerana kamu
melabuhkan cintamu pada-Nya.

Rose Nadia....mai rmh

Semlm adlh saat mnungu khadiran kwn ku yg ingin mnumpang di rumah.. Aku balik rmh agak lewat. Namun sempatlah jugak masak apa yg patut tuk berbuka. Dalam kesibukan memask aku ada something yg ingin diambil di dlm bilik. Serentak itu, terdengr panggilan phone drpd handsetku.. YaAllah. Alamak. Aku dh terlupa kpd kwn yg ingin berkunjung. Lalu kuangkat dn menanyakan dia di mana..Tanpa bnyak soal, aku terus meninggalkan rmh mnuju ke dpn msjid utk mnunngu kdtgn kwn. NAsib baik, lauk pauk sume dh siap dimasak. Selebinhya kutinggalkan pda kak Erin.

Dlm waktu tngah menunggu azan berkumandang. Halamak, mcmmn ni...Lalu, ku beritahu kwnku yg aku berpuasa. Tanpa bnyak soal, Aku disuruh balik dahulu ke rmh tuk berbuka puasa krn katanya, teksi yg dinaikinya tersesat. TAk tahu jalanlah tu....Semptlah jugak minum air seteguk. Baru je nk menyuap mknn ke mulut, telefon berdering lagi...Hurm, dah smpai pon. Aku pon trpksa kluar lagi.. btl2 dpan pagar rmh. Nasib mnyebelahinya krn kbtln smpai je aku dpn pintu pagar. teksi yg dia naiki tu..pun berda btl2 di dpan pintu pgar. Klo aku xde mungkin jenuh aku nk cari.. sbb terlajak kat depan lagi...

Malam tu.., dia tidur setoto dgnku..Esok pgnya...kami bngun awl sbb nk temankan dia bertolak ke jalan raja laut..Hurmm hrp2 selamat smpailah rose kat sana..
Nak kata apa2. Tulislah kat bawah tu yer

No comments: