Alunan zikir indah

Di Bawah SATU cahaya..



WHICH STARTED HERE!!~~LETS SEE!!~~

Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku kerana Allah S.W.T, Tuhan sekalian alam.
Just Play it!

Andaiku pergi

KeredhaanMu..|||
Damba KasihMu|||

Setiap detik nafasku, sentiasa bersamamu, wahai bidadaraku,
suami yang ku kasihi.Ku mencintaimu kerana kamu
melabuhkan cintamu pada-Nya.

Frust


Hari ni, 28 Mac appointment dengan Nurse. Nurse bagitau Hb aku rendah. 10.6. Disebabkan Hb rendah aku kena jumpa nurse 2minggu dalam sebulan. Nurse mencadangkan aku makan itu dan ini. Tapi, aku xde selera makan.. Dahlah pagi tadi xmakan apa2. Pukul 10 mtd aku turun ke kantin nak makan laksa Penang. Itu je yang menyelerakan aku.




Sampai2 di Kantin kata kak Ya , Laksa Penang dah habis.. Owhh. Betapa frustnya aku rasa sehimggakan terasa sebak didada. Aku xdapat nak bercakap, dan minum air kosong beberapa gelas hingga terasa nak muntah..Apa tidaknya, mknn yang aku idamkan nak makan xdapat makan.. Hurmm, xpelah . xde rezekiku agaknya…Aku harap dapat bertahan untuk hari ini.. InsyaALLAH!

Nak kata apa2. Tulislah kat bawah tu yer

No comments: