Alunan zikir indah

Di Bawah SATU cahaya..



WHICH STARTED HERE!!~~LETS SEE!!~~

Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku kerana Allah S.W.T, Tuhan sekalian alam.
Just Play it!

Andaiku pergi

KeredhaanMu..|||
Damba KasihMu|||

Setiap detik nafasku, sentiasa bersamamu, wahai bidadaraku,
suami yang ku kasihi.Ku mencintaimu kerana kamu
melabuhkan cintamu pada-Nya.

Ade2 jerk

Petang semalam, aku berkira2 nak wat mee rebus ke, bubur lambuk? Dah mak aku p cari pucuk paku punyalah banyak. Akhirnya terpaksa wat bubur lambuk. Siap2 je ayah aku oter. Biasalah klu org msak ade je yg xkna. Dia p tambah garam. So, masinlah.Aku mmg pantang, klu aku masak ade je yg mengubah. Mmg xsuka. Dahla, adik aku janji nk p bndar beli brg2 rmh. Last2 xjadi. Apalagi?Selera nk makan pun ilang. Aku terus p masuk tidur.

Hari ni lak.Pagi2 lagi dah kna siap2. Pergi kat pasar Manir. Sebab janji ngan mak nk g upah baju..Makcik aku suruh aku wat jubah?? Aku ni mmg buta fesyen. So, ikut jelah fesyen tuh. Alahai, mn pernah aku pakai jubah! Aku ni sememangnya rendah. Pakai jubah?Hmm mesti klakar..Apa2 pun tunggu dan lihat jelah nanti..

Pastu p makan roti canai ngan mak n najihah.. Ni adik si sabri ni janji nk p bandar. Ntahnya mn dia ni?Geram betul Aku. Dah lma tunggu nih..P bandar bkan ape, sekali2 balik, nk g shopping lah sket. Untuk org rmah.. Kesian gak adik aku tu, nk kirim itu, kirim ini. Banyak lak yg nk dikirimnya. Tangan dia yg patah tu pon lom ok lagi, So, layan jelah. org sakit ni, kna layan lebih sket..Mcmmnlah Kamarul ni tdo! Agaknya termimpi terjun kot. Sudahnya jatuh dr katil.. Patah tangan2. Baru naik tingkatan 1, nk blajar duk hostel dah jd camtu..Nasib baik dia kuat smngat lagi. Kamarul nim nmpk cam ade hrpn nk jadi spt abg mie..

Kat rmah tu ada 2 org lagi. Luqman dgn wahida. Yg dua org tu pon suruh beli gak. Heheh. Kak dah belilah ape2 pun. Ape2? Apelah bnda kat dunia ni yg nm dia ape2 erk! hahaha. Klakar betul.. Layan jelah..

Apa yang penting hari ni, dah hilang bintik2 merah tu.. Ubat xmakan 1 pun..Tp, aku akan makan malm ni, klo ade rsa demam.Huhuhu.. Esok dah nk p KL.. Mb bulan 5 nanti balik umah lagi... Sekejap sgt jer duk umah. Xsempat pun nk lepak2 kat umah...Anyway, ade byk kenangan kat umah ni...Hmm akhirnya Sabri ni tepon ajak p bandar.. So, kna blah dululah..


Nak kata apa2. Tulislah kat bawah tu yer

No comments: