Alunan zikir indah

Di Bawah SATU cahaya..



WHICH STARTED HERE!!~~LETS SEE!!~~

Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku kerana Allah S.W.T, Tuhan sekalian alam.
Just Play it!

Andaiku pergi

KeredhaanMu..|||
Damba KasihMu|||

Setiap detik nafasku, sentiasa bersamamu, wahai bidadaraku,
suami yang ku kasihi.Ku mencintaimu kerana kamu
melabuhkan cintamu pada-Nya.

Hari yg berdarah

Hari ni, aku dah smpai kat KT..Tanah gelap lagi..Sampai2 jerk pagi tu, menunggulah jugak, Sabri ambik aku kat Stesen Bus. Sampai2 je umah. tolong mak letak nasi lemak. Nak bungkus tak pandai. Letak jelah. Lpas tu.. Siap2 nak p Klinik Kubang Jela..

Fisrt2, p Klinik gigi.. Alamak, Gigi xleh diselamatkan! Kna buanglah.. Syang 1000 kali sayang. Banyak plak darah yg kuar. Masa tu hujan renyai2. Dalam hujan tu, aku redah pplak klinik org sakit. Apa lak yg bintik2 merah ni?? P je kat doktor, doktor cakap p cek darah kat makmal. Dahla darah dalam mulut. Tambah lak b'darah kat lengan, sebab kna cucuk. MMg btul2 berdarahlah hari tuh.

Pastu p balik kat doktor yg cek tu.. Siap2 cek di sahkan aku kna demam campak.. Ni lah April Fool utk aku.Huhuhu. Kena hujan hr masa g test hr tulah kot. Hari Isnin aku demam, Hari Rabu tu rsa cam dah chat. Manalah tahu timbul bnda alah tu! Org2 tua kata demam campak ni, demam org baik. Ntahla baik dr segi mn tu? Aku pun xtahu...

Balik je, hujan lebat. Nak xnak terpaksa tunggu kat dalam klinik tu, Aku ternampak sorang budak laki remaja tngah baring atas lantai kat luar tu. Makcikcleaner ckap bdak tu sakit gila babi. Kesiannya aku kat dia. Doktor lak report polis suruh ambik. Datanglah keta polis gari tangan dia.. Siannya..

Mana abang sulong aku nih . lama tunggu. Akhirnya dia dtg ambik ngan moto.. So, berenti kat manir sbb hujan turun balik.Lamanya lak aku tunggu kat dalam kedai emas nim. Dengan mulut yg ade kapas tu, asyik berdarah je.. Malunya..Nasib baik girl kat dalam tu phm keadaan aku.. Hujan dah reda , abg d hntr aku terus balik umah..Lpas tu baru ade rsa panas balik badan nih..Dah tau demam, mengada2lah rasa panas tu..hehe..

Malam, aku kna minum air klapa.So, minumlah..Yg jadi pantang untuk org dmam campak mcm aku ni, xleh bergoreng.. Tp, aku goreng jugak!Mak aku sorang mn cukup tangan.
Nak kata apa2. Tulislah kat bawah tu yer

No comments: