Alunan zikir indah

Di Bawah SATU cahaya..



WHICH STARTED HERE!!~~LETS SEE!!~~

Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku kerana Allah S.W.T, Tuhan sekalian alam.
Just Play it!

Andaiku pergi

KeredhaanMu..|||
Damba KasihMu|||

Setiap detik nafasku, sentiasa bersamamu, wahai bidadaraku,
suami yang ku kasihi.Ku mencintaimu kerana kamu
melabuhkan cintamu pada-Nya.

Benda yang aku paling pantang!!

a) Kalu aku tnye, org wat don't know jerrr.
b) Kalu aku tngah syok2 wat keje tba2 ade org ganggu..
c) Ulat, lintah, pacat, eii geli beb! Aku tengok ulat terasa cam merayap2 jer kat tubuh aku nih!
d) Orang kurang sensitif dgn persekitaran, sampai2 dia pon xtau time tu sbnrnya kta tgh hot sesangat! Rasa cam nk meletup je badan.
e) virus lam komputer, klo ade lam komputer aku, aku akan cari solution dia smpai dapat. Time tu..mmg xder keje lain yg aku leh wat selain drpd mncari insiatif tuk buang bnda alah yang aku paling alergik tu...
f)Tunggu org sorang2, lama plak tuh. Tba2 bagi alasan yg langsung x munasabah.MunaSarawak ade lerr. Hish hangin aku!
g) Personnal matter aku! Smpai msg aku nak tau, brg2 aku pun dia nk atur, aku tngah wat mnde, aku nk tulis mnde... hurmmm. Rasa cam aku ni bkn aku lak!x privacy langsung!
h)Kalu org tu wat sesuatu kurang serious.. Xkiralah dia sbnrnya mmg serious giler pun tp,klu aku xnmpk cara dia mcm btl2 seriouss, huhu.. mmg geram! xkiralah lam soal keje ke, peribadi ke....Klu nk buat sesuatu biar nmpk banyak kesungguhan tu! Bila org tu wat cenggitu, aku pon kurang jgaklah. pehal? aku jer yg melebih2??Diorg lak, wat lbh kurang jer...
i)Komited. Kalu wat keje xkomited...mmg xleh respect lngsung!
j) Org yang pegang prinsip melmpau2. Contohnya, prinsip dia xleh kongsi air ngan org. Time tu lak tngah darurat. Pgang sgt prnsip dia tu , smpai mati org kat sblah..Kot ye pun ade prinsip skali skala klu perlu korbanknlah sket prnsip tu... demi org2 sekeliling.
h)klo aku msg bnda pnting, aku nim tunggu punyelah lama, minggu dpan baru dia bls.. Tp, kdg2 aku jdi gtu gak..klu aku ade keje n silent pon terlupa nk on balik sound atau ataupn msg pending. Mmg hangin org kat sana. Biasa adik akulah yg kna..
Nak kata apa2. Tulislah kat bawah tu yer

No comments: