Alunan zikir indah

Di Bawah SATU cahaya..



WHICH STARTED HERE!!~~LETS SEE!!~~

Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku kerana Allah S.W.T, Tuhan sekalian alam.
Just Play it!

Andaiku pergi

KeredhaanMu..|||
Damba KasihMu|||

Setiap detik nafasku, sentiasa bersamamu, wahai bidadaraku,
suami yang ku kasihi.Ku mencintaimu kerana kamu
melabuhkan cintamu pada-Nya.

Balik Kampung(17/07/2009)

Hurmm,


Hari ini, jasad dah ade kat KL balik.. Huhuuuu, sekejapnya mase di kampung? Sedar2 dah ada kat cni..teringat2 lagi suasana mase kat kg. Berat sangat ati nk berpisah. Tp, betullah kate org! Kalo xnk berpisah , jgn nk bertemu.. Sbb bile dah bertemu, Akn ade perpisahan., Mmg itulah adat dalam sebuah kehidupan. Hilang di mata tp di hati xkan lupa....


Skali skala pulang ke kampung. Menghindar diri daripada kesibukan diri di SKALi. Amat menyeronokkan. Apatah lagi, bila semua adik-beradik ada di Kampung.Tujuan asal nak jumpa diorg je.. Tp, yang seronok lagi bile dapat makan buah durian, manggis dan rambutan.. Mmg cukup best. Heheee. Macam dah terlupa, masih ada yg memerlukan tenaga sy di sini..


Posing!


Balik kampung, org cakap masa tuk berehat-rehat kan? tp, bg sy xade istilah rehat dalam diri ini. Yelah mase balik tgh modified umah. Tu yg bz. Mak wat keje kat sekolah lagi, kat umah lagi.. memmg memenatkan. Dan sy ni plak xdapat dah nk nolong. Kesian gak mak bnyak sgt yg nk diuruskan


Apalagi, next week sume dah xde..kecuali abg mie dgn beri je lah. Pg ngan umi dah balik kampus masing2. Anyway, sy epi sgt2. Sbb dapat gak kumpul ramai2. Tambah2, Dapat lak main ngan Si Comel. Mase sy pergi dulu, comel xleh bukak mate lagi.. Skrg dah dapat berlari.... Menikus lak tuh..Eii, geramnya kat budak kecik sekor tu....


Balik x balik agaknya dekat2 raye ni..Klo ikut plan, nk balik 3hari sblm raye dan 3 hari selepas raye.. Ntah dapat ke x? Harap2 dapatlah. Tp, xsempat nk wat kuih raya nanti.. Ni mmg nk kna guna kuih raye tunjuk jelah. Nmpk pada gayanye.. terpaksa guna kuih raye tunjuk jeaa. Xpelah, tunjuk pon tunjuklah.. nk wat mcmmn, terpaksa. Nk harapkan mak sorang, mmg susahlaa. Sbb mak sy bz sgt2.

Nak kata apa2. Tulislah kat bawah tu yer

3 comments:

pieya said...

kak ra bawak x buoh mai cni??

Seteguh_Karang said...

heheheeh

Anonymous said...

Pieya, pengusaha bas tidak beri kebenaran pada penumpang membaca buah-buahan naik bas...

@Naim