Alunan zikir indah

Di Bawah SATU cahaya..



WHICH STARTED HERE!!~~LETS SEE!!~~

Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku kerana Allah S.W.T, Tuhan sekalian alam.
Just Play it!

Andaiku pergi

KeredhaanMu..|||
Damba KasihMu|||

Setiap detik nafasku, sentiasa bersamamu, wahai bidadaraku,
suami yang ku kasihi.Ku mencintaimu kerana kamu
melabuhkan cintamu pada-Nya.

Cian amat..org tu kena tumbuk.

Sape mamat yg tumbuk tu..? Aissyy.len kali jgnlah sentuh2 org tu...xpsl2 dikata kna tumbuk.
kan dah bengang.huhuuuu.mcmni rupanya tumbuk yerr. Mehlaa kwn2, blajar cara tumbuk org ni..
cara yg sngt bagus tu.. leh selamatkan dri neh.hahahaa. mai pakat ketawa beramai-ramai.




Sabda Rasulullah S.A.W.

“wahai orang beriman dengan lidahnya tetapi belum beriman dengan hatinya! Janganlah kamu memburukkan kaum muslim, dan jangan lah kamu mengintip-intip keaibannya. Sesungguhnya, sesiapa yang mengintip keaiban saudaranya, maka Allah akan mengintip keaibannya, dan dia akan mendedahkannya, meskipun dia berada dalam rumahnya sendiri” (Hadis riwayat Abu Daud)
Nak kata apa2. Tulislah kat bawah tu yer

2 comments:

Putra Al-Maliki said...

ntahla...ajeez..ajeez..tp bagus jugak. dengan lakonan peipu nie boleh mengurangkan sokongan pengundi terhadap bn dan menaikkan sokongan terhadap pr...tq2 ajeez... =)

Seteguh_Karang said...

hahaha..betul tu zul..hurmm.xkisahlaa pr ke bn ke..?nk menang guna cara yg betul. jgn men reka2 cerita..bahaya..leh rosakkan hubungan sesama ummat.