Alunan zikir indah

Di Bawah SATU cahaya..



WHICH STARTED HERE!!~~LETS SEE!!~~

Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku kerana Allah S.W.T, Tuhan sekalian alam.
Just Play it!

Andaiku pergi

KeredhaanMu..|||
Damba KasihMu|||

Setiap detik nafasku, sentiasa bersamamu, wahai bidadaraku,
suami yang ku kasihi.Ku mencintaimu kerana kamu
melabuhkan cintamu pada-Nya.

uhuuu....

Kenapalah cikgu2 disini anggap aku ni mcm tahu semuanya.. Kenapa mereka boleh serahkan bulat2 kerja diorg pada aku...uhuu..

Ni lah faedahnya bila tempat aku di pejabat. Aku xkisah kalau diorg memerlukan pertolongan aku.. Cuma, kalau nk mintak tolong tu.. biarlah yg berpatutan..Ada ke patut takwim cikgu2 sekolah pk2 bolh suruh aku yg wat. Penin kpala aku.. Datang2 je, aku yg xtahu menahu terang lbh kurang , bg laptop terus blah...

Macmtu ke kerja cikgu.. Semudah makan ABC...uhuuuu...Bukan aku nk mngata, cuma yelah. Sekadar meluahkan isi hati...mb ini cubaan tuk aku.. Aku bukan baik sngt, mcmyg dikata oleh kerani tu. Cuma, selagi aku boleh tolong, aku tolong..

Harap2 buka sekolah nanti tmpatku di makmal. Biarpun xdapat online, atleast hidup aku lbh happy. Hurm, happy ke? InsyaAllah! Biarlah tahun baru aku dipenuhi kegembiraan.
Nak kata apa2. Tulislah kat bawah tu yer

4 comments:

myLovepatzi said...

sbr la kak ra..sume org alami ujian msing2..

Tengku Norazuwin said...

dugaan tu kak ra..sbr itu kan separuh dri iman...

Fiza said...

saba la er....insyaallah tahun depan hidup anda penuh dengan keceriaan dan kesenangan di dunia dan akirat....

Seteguh_Karang said...

yup...betul tu..
Sabar...Hanya kesabaran dalam apa jua pun yg boleh menyelamatkan kita..
Dan dgn kesbrn inilah, kita terpaksa menjeruk perasaan.

Pendamkannya jauh dilubuk hati..Biarlah, andai diam boleh menjernihkan keadaan.