Alunan zikir indah

Di Bawah SATU cahaya..



WHICH STARTED HERE!!~~LETS SEE!!~~

Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku kerana Allah S.W.T, Tuhan sekalian alam.
Just Play it!

Andaiku pergi

KeredhaanMu..|||
Damba KasihMu|||

Setiap detik nafasku, sentiasa bersamamu, wahai bidadaraku,
suami yang ku kasihi.Ku mencintaimu kerana kamu
melabuhkan cintamu pada-Nya.

Ujian datang lagi..

Nah, malam tadi.. aku balik rmah. Terlepas hajat nak bercakap dgn org yang aku nka cakap. Then, lpas tu, tepon aku terus mati.. Aku ingat dia sekadar tidur ataupun kelaparan.
Lalu kuberikan makan. Ternyata dia sudah tidak boleh menerima makanan lagi..
Aku cuba bagi bantuan tp, mungkin dia sudah terlalu penat. Yang boleh aku simpulkan cuma satu..Umur dia sudah habis. Ohhh. Berpisah lagi aku untuk kesekian kalinya..
Entah brp kali lagi perpisahan yg aku harus lalui.
Aku bersedia untuk menghadapi perpisahan kerana perpisahan demi perpisahan terjadi dalam hdup aku.. Yang harus kuingat adalah. Setiap yang ade bersama kita xkan kekal lama..Mesti ingat tu!! Xkiralah sesayang manapun kita, semua itu bukan milik kita..
Mungkin aku harus mencari yang baru... Lupakan yang telah lama.. Memberi sepenuh perhatian apabila ku dia yang baru berada dgnku. Dan aku harus menjaga yang baru dgn sebaik yang mungkin!
Dan kepada tepon aku yg lama, aku sgt berterimakasih di atas jasanya padaku.. Nak wat canner, umur dia xpanjang.
Nak kata apa2. Tulislah kat bawah tu yer

4 comments:

Putra Al-Maliki said...

Hi shidah..

bile nk tuko template blog nie..

client dh mintak..hehe

Seteguh_Karang said...

hehe.lom ade mase nk tukar. lgpon template ni kan dah cantik.syg lak rsnyer nk tukar.hehehe

Naim said...

Hmmm... itu baru berpisah dgn HP.

belum lg berpisah dgn yang lain-lain tu...

--------
Selamat belajar memandu.

Seteguh_Karang said...

Time kasih awk. arap2 kejayaan jadi milik sy..:-)