Alunan zikir indah

Di Bawah SATU cahaya..



WHICH STARTED HERE!!~~LETS SEE!!~~

Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku kerana Allah S.W.T, Tuhan sekalian alam.
Just Play it!

Andaiku pergi

KeredhaanMu..|||
Damba KasihMu|||

Setiap detik nafasku, sentiasa bersamamu, wahai bidadaraku,
suami yang ku kasihi.Ku mencintaimu kerana kamu
melabuhkan cintamu pada-Nya.

Tag dr Piya

1. Anda rasa anda Hot?
xlah hot mn...biasa2 jerr kot.

2. Upload gambar kesayangan anda.


3. Kenape anda suka gambar ini?
sebab gambo ni adalah gambo hr penting aku..ingat lagi...mmg saat yg mendebarkan aku.. Rasa cam xcaye pon ade..Lg plak aku suka gambo nim sbb ade gambo satu-satunya nenek aku. Yg bnyak menjadi peneman setia aku msa2 lapang. Jadi, xheranlah klu perangai aku pon ada iras2 nenek. cakap pon mcm org tue lama.hahaahaa.

4. Bile kali terakhir anda makan pizza?
opsss. masa misah wak alik pizza.. baru lagi wase...klu xsilap bulan 7.

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
lagu....pasal mati-mati. Bila aku dngr je, rasa sayu jerr..pergi tak kembali(rabbani)...ngan mati(hijjaz)..

6. Ape yang kamu buat sambil selesaikan tag ni?
buat ape??buat blog ni jelah....abih pia tu.. xmenyabor nk bacenye ha!..eiii, dahla aku ni lmbat menaip! Sabar, sabar piya ehh!

7. Selain dari nama sendiri anda suka dipanggil dengan nama ape?
Nur Falah(Sbb maknanya tu), Ida(panggilan manja) heheeeh.

8. Tag lagi 6 orang tanpa kekesalan.
-Shidah-
-Kak Wien-
-Ajan-
-Kak Ba-
-Naim-
-Firdaus-

** siapa no. 1 kepada anda?
Ex housemate aku dulu. Masa kat wangsa maju....Aiii, pandai masak ni...Power...peh. Klo korang makan masakan dia......Mimpilah korang kat dia. Sbb tulah ade org tu pergi rmh dia smpai xreti2 nak balik umah! hahahaha.

** bagaimana pulak dengan no. 3?
Ni, budak Pahang,kwn aku mse g wat demonstrasi ngan dia ari tu(housemate akulah)...Tanyalah dia, mcmmn bau asap yg FRU sembur tu.. Dia tau tu...

** pendapat anda pada no. 4?
Kak Ba, kwn aku mase g kat plaza GM, G beli tudung ngan dia, Boleh lak, lpas penat2 beli, tertinggal kat plaza gm..huhu,,Klako.. klako...

** kata sesuatu tentang orang ke-2
Ni lak, Kak Rock aku(Housemate gak)...Klo korang nk tau, dia ni, awek Tomok tau... Korang nk tau ape pasal Tomok. Tanye je dia.. Compem dia jawab dgn tepat-setepatnya. hehee.i luv u.......
Nak kata apa2. Tulislah kat bawah tu yer

No comments: