Alunan zikir indah

Di Bawah SATU cahaya..



WHICH STARTED HERE!!~~LETS SEE!!~~

Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku kerana Allah S.W.T, Tuhan sekalian alam.
Just Play it!

Andaiku pergi

KeredhaanMu..|||
Damba KasihMu|||

Setiap detik nafasku, sentiasa bersamamu, wahai bidadaraku,
suami yang ku kasihi.Ku mencintaimu kerana kamu
melabuhkan cintamu pada-Nya.

Studiii

Hari nim hari Sabtu, 2 Mei.Kol 11 lagi aku duk kat tingkat 12 sorang2. Kalau xdatang buat, xtahu ape yg kna wat. So, nak xnak terpaksa gak datang tuk study.. Perkataan Terpaksa tu kna tukar kpda mengikhlaskan diri...

Yelah, nak belajar kenalah ikhlas kan!Sekarang dah kol 2, Dalam kol 4 balik lah kot. Esok datang lagi kat opis nim..Halamak,pas sorang2 masuk n kuar. Aku dahla sorang2 nim.takut jer diorang ckp ape2 kat aku nanti..Ntah sape ntah.Aku pon xberani nk bersuara atau nak menegur..So, senyap jelah..

Protege 3.2.1
Huhuhu. aku dah wat classes, subclasses, property, dan add resrtiction.

Nimlah bnda alah yg aku tgh wat dan cuba faham!!Banyak gak lagi yg xwat.Skrg dah kol 2.Laparnya...Sabar. Jgn sakit perut cam hr tu dahlaa.
Dah sampai exercise 26:

Nape jd camni???Papepon xleh dah nk teruskan. Setakat ni je dulu...
Dah nk kol 4 pon. Aku nk blahlaa.. Adushhh. Perut aku dah start sakit nim... Esok dtg opis balik. Sambung keje pemahaman nim.huhhuhu.
ahad(3Mei2009)
Hurm yg tanda merah aku paham, class ProbeInconsistentTopping ni tinggal kat classes vegetable jer...yg kat cheeese toping tu ilang.
kol 3.30(exercise 33).Kuatnye angin..sampai bunyi mcmtu skali. huhhuhu. exercise 39:xleh wat sbb xjumpe katne...skip terus wat exercise 41:Create a SpicyPizza as a subclass of Pizza.kol 4.30 terus balik.Dah xtahan dgn bunyik angin yg semacam, dan bunyi yg kecik2 tuh....baliklah..huhuhu.tomorrow sambung!
Nak kata apa2. Tulislah kat bawah tu yer

No comments: